chill

med chillout.




en lugn kväll. allstar är struken från listan över to-do. nya listklättraren är sängen och badkaret. eftersom jag ska jobba imorgon (natt) bör jag vara vaken länge nu. men jag kan knappt hålla upp ögonen Nu.. so, this is not so good :/

jag har varit på cykeltur med skoj idag också. var på möte hos min "kärring". (kärring med en bra ton)
skoj fick ett grisöra från willys som jag tänkte att hon kunde gnaga sönder medans jag var där inne. men hon tyckte tydligen att de var roligare att begrava örat istället?
vi cyklade vidare genom stan (fy satan det är ju uppförs hela jävla vägen från willys till kvarren för fan) till kvantum. jonatan hade en lunchrast och planen var att snacka ihop oss. men icket.

cykel hem och drog med viktoria på 7eleven. vi såg på bounce ;)
nu är jag trött. har ätit lax med avocado och paprika i ett klet. nu ska jag se the beach eller gå ut med hundarna. mår illa igen :/ kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback