ett tusen inlägg idag...

men jag har lite saker och dela med mig utav just nu!

jag har sett på kanal5s web-tv "ballar av stål" hur kul som helst!!
när jag hade nött igenom alla 5 avsnitt slog jag på färjan "blondiner på kryssning" eller något liknande.
är programmet börjar är de det första man får se!!! dessutom är båda tjejerna från luleå och jag har aldrig sett människorna förr!! låter jag sådär? "ja ä från nårrlaaand".... hjälp! snart är det jag som är på kryssning (lycklingsvis visas inte min tripp i tv) men guud. det känns så fult bara för att de är blondier och ser ut som bimbos och är från norrland. jag tror de har vridit det en dutt.
nu ska jag se vidare och försöka att koka spagetthi! hahahah. tro mig, jag kan misslyckas! kycklingen ser ut som kolbitar!
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback