helt värdelöst

totalt och endast värdelöst. jag har inte den minsta lust eller humör till att jobba inatt. kanske för att jag är så osäker på allt mojjs. radio, kartor, telefoner och nr osv. plus att jag får hjälp 1-1½h iallafall.

något stämmer inte. något är inte sagt. någon vet något, någon vet för mycket.
jag är Inte i mörkret. jag har full pejl på det mesta. även om någon grej här och där har ett litet frågetecken så har jag ändå en fin överblick. payback är ett fint ord. grejen är bara att jag blir så farligt rå när jag ska genomföra något, men det gör väl detsamma. alla myror ska trampas på. jag ska bränna ner den där förbannade myrstacken till grunden. mia, har du eld?

jag ska cykla. jag är arg.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect is not 4 u
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback