i did a test

"Du har en given plats i allas kompisgäng. Öppen, underbar och en kalastjej. Du gillar det mesta. Framförallt hänger du gärna på på olika pubar och hinkar bira med nära o kära. Du är lika älskad av killarna och vet knappt vad singelliv är. Din klädstil är precis som din personlighet mångsidigt med allt från baggy jeans till klänningar."

hahaha. jag har Riktigt lite att göra :)
jobbet ringde och jag har bokat in mig för lite wörk. helt OK.
skoj det lilla skabbet och trattnellie bör få gå ut en sväng till.
det är ju djurplågeri att ha hunden inne i 2-3h mellan gångerna. (ironi till folk som inte fattar bättre)


btw så kände jag mig lite nere för att skit som har blåst upp i mitt ansikte så jag sjöng med till "i hennes sovrum" med imperiet. säkert kort.
nej, på med kläder, ut med hundarna, till komvux och hämta ett förbanant papper, HEM och sen pinna ner till typ statoil och ha hunddate! kom ihåg att det var här  ni hörde det först!!!



respect skoj who looks like a scabby fox ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback