man kan ju bli störd för mindre!

jag ska åka om en stund. jag tycker att jag har packat rätt bra. bara plattången, mobilladdaren och ett par keds som ska ner. men det är säkert något mer som jag kommer på senare.

jag har även en plan på att min ipod ska få följa med. jag såg den för en stund sen, typ igår eller imorse. men nu går den inte att hitta. jag som var sugen på att lyssna på john grisham - the appeal. men NEJ den går fan inte ett hitta någonstanns!!!! jag blir STÖÖÖÖRD!!

men min söta granne kom på att jag kan köra med mobiltelefonen istället. "flightmode"? jag är skeptisk men det bör väl fungera så?


MIIIA JAG KOMMER SNART
äh. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback