me myself and i

jag har fått "svar" på min svenska grej som jag har skickat in. det kändes rätt okej ändå, trodde inte hon skulle ha Så mycket att gnälla om, men jag måste uppenbarligen skriva om allt. man får inte använda eget matrial utan ska bara använda sig av den lilla artikeln som hon delade ut. jag hade bara egna artiklar och trodde att jag skulle få lite bra tillbaka.

vilken dunderstart på dagen. jag är Så less och Så nära att skippa svenskan bara för att jag blev så.. less. samma sak med religionen. det känns ändå värst! yäck.

skoj ser ut som ett galet får. hon och jonatan var runt sjön imorse medans jag och nellie låg och drog oss. skoj fick ett bad när de kom hem och är nu lurvigare än på länge. vi ska försöka rycka skoj ikväll annars får någon annan göra det.
jag funderade på att cykla en sväng också. men skoj har ju redan varit en sväng (inte för att hon inte skulle palla) och nellie har aj aj i tassen fortfarande. den ser ut att växa ihop? det är lite klet som håller ihop simhuden mellan hennes tår.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback