mindre kul..

jag trodde att jag skulle jobba idag 7-10 så jag var på jobbet kring 10 i sju imorse. jag kollade pappret och inte fan stod det något. ingen skulle börja kl.07 ens. jag ringde boss och fick gå hem sisådär tio över sju. det är Imorgon jag ska jobba och inte ens den tid som jag trodde att det var.

jag gick ut med nellie eftersom skoj var på joggingtur med jonatan. jag och nellie mötte upp våra jogginghjältar efter kronbacksvägen eller vad i helvete alla vägarna här heter.
nellie är fortfarande lite trasig men tassen vill växa ihop så det finns hopp!!! (gaah HON ÄR TRATTLÖS!!)
men hon ligger och vilar.

vi ska se på en hundfilm senare. jag och tjejerna. hundpensionatet.
jag ska slänga mig på soffan och vänta på något bättre.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback