oh no!

hockeyn spelades som bekant ikväll och jag har inte en blekaste över hur matchen gick, men en galen gissning blir att HV71 åkte på däng. jag pallade inte hockeyn och övertalade jonatan om att se "milk" som vi pratat om en stund. Mmm.. 720p och lite halvhöga förväntningar eftersom indiana jones/pp/np tyckte att vi skulle se filmen.
vi slog av ganska fort. fick en bild om att det handlade om nån gay kille som ville göra något, typ politiskt.

film nr2 var en film som jonatan själv hade "hittat". "de ofrivilliga" hette den, den sög fruktansvärt hårt Men vi såg klart den. inget direkt sammanhang och man fick följa flera olika människor/gäng. konstigt filmat och svenskt. Inte att rekomendera.

imorgon är min plan att försöka pinna upp tidigt och ta mig till stan. för då är det Ls tur att bli lite snajsig i håret! L tycker att jag och jonatan ska följa med henne ut på galej tillsammans med lite annat människofolk. den som lever får se.

jag vill att det ska bli sommar, åtminstone vår här. jag har mina escapeplans tillgodo så jag får väl hållas. jag kan inte bärga mig, det kommer bli super. det kan inte bli så mycket bättre än såhär! min tjej ska äntligen få backup :)
tack tack tack räcker inte!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback