pixmania!!

eftersom jag hade med mig kamerna så finns det bilder att dela med sig av: (jag vet att jag har skit på linsen)

    dessa bilder är till för att mia ska se ordentligare hur min nya hårfärg ser ut. även för att se hur avhugget det är. ps, det ser vitare ut än vad det är!


medans de här två bilderna bara är för att visa hur söt skoj kan vara :)








här berättar vi historien om hur nellie fick aj aj i tassen. simhuden mellan tårna sprack mellan två tår. ajsing.




mammas kattunge pontus är rätt härlig :) som ni ser har han järngrepp på stackars jissa som blir tvättad! dock verkar inte jissa ha något emot och verkar hållas!



jag vet att jag har fotat mycket katter, men skulle ni kunna låta bli om de uppträdde såhär sött??! :) vaaa??!

























jissa sover med ett öga öppet ;)



















härligt va?
nu är min plan att duscha, försöka plocka ihop och packa en liten väska! nu är planen att pysa till pajalatrakterna och köra skoter som en tjuv! jag har varit lite sisåhär med skotergrejs, men nu har jag en skoteroverall + skor i hallen som bara väntar på att få hålla mig varm! en och annan korv ska nog få grillas också.

jag ska ladda upp med ljudböcker och spel tror jag. jag får alltid lite ångest när vi åker dit för att det är så jävla långt. dit är fan alltid längre än hem. nu börjar jag bli negativ, dags att dra här i från.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback