pöl.

imorse steg jag som sagt upp före fan själv. det känns som att det var för en helt annan dag sen jag jobbade.
jag sov några minuter på dagen. åt senare lunch på dagobert tillsammans med jonatan och viktoria.

jonatan dumpades av på jobbet igen och vi fortsatte till storheden. jag hade bestämt mig för att köpa den där pallen vilket jag också gjorde. köpte även en matta till balkongen - en svart. jag vet inte om jag kommer att ångra mig senare eller inte. jag hoppas på det senare.

sen körde vi tillbaka hem till våran port och cyklade in till stan. cyklade till viktorias föräldrar och kilade kattungen som är riktigt söt. hennes lilla syster lekte lite med nellie och skoj innan vi cyklade hem igen. hämtade upp jonatan från jobbet och åkte nästan direkt till gammelstad. pappa ville låna nellie och sånt. åt lite onyttig mat, något med en sängram och sen åkte vi hemåt. med ett stopp på björkskatan. jag har lånat en väska som jag ska ha när jag IMORGON åker till min mia.

efter hemkomsten från björskatan blev jag nästan tvingad att cykla bredvid min bättre häft runt "pölen". skoj klarade sig bra och jag kämpar fortfarande med kronan backen! jag anser att jag kom liite mer än halvvägs medans jonatan säger "nästan halvvägs". hur jävla lång backe anser han att det är egentligen??! halva vägen - inget annat.

jag ska skutta in i duschen och använda mitt nya schampoo eller om det var balsam. mitt hår har börjat bli guldigt igen. jag hoppas att det blir reparerat en dutt. teds mamma bör ha lite pejl på läget?! jooo :)
that´s all folks!
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha så kul sthlm =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback