Stugbilder!

nellie får agera draghund och dra först selma och tillslut vill både jag och jonatan provåka, med selma naturligtvis!
tyvärr finns det ingen idolbild på mig när jag åker!




en skoteråkare! jonatan kör skotern som jag fick åka med på.
grejen är bara att jag fick åka längst bak.. på det svarta som jag vill kalla för en pakethållare.



snyggve själv, man blir alltid så himla vacker när man gör grimsaser när man har solen i ögonen!
glöm inte att checka in skoteroverallen som jag tog med från Min stuga ;)


det går väl inte att missa att det ser lite stökigt ut, rickard kör aktiv och jocke
åker bakom på bobb. hundarna verkar ha hur kul som helst! allihopa!


små barn får också prova åka bobb efter skoter. dock går det inte riktigt lika snabbt!





gruppbilder är väl ett måste?
från vänster: jonatans mamma sara, selma i rött, jonatans bror rickard.
på bron: rickards fru johannah, jonatan, jonatans pappa leif, linnea
till höger om bron: pernilla och jocke som är rickard och johannahs vänner.





det kom bilder trots mitt mycket dåliga humör. jag som hade tänkt att cykla med tjejerna, men eftersom nellie är en störd hund och har fått aj aj i tassen blir det koppelpromenader för henne. jag tycker så synd om henne. jag fick tratta henne för att hon inte ville sluta slicka på sin tass.








mindre kul för nellie alltså. pappa och danne kom förbi med en "sko" till nellie precis. jag har varit på premiärturen med "skon" och det gick käpprätt åt helvete. jag knöt och knöt och blev mer och mer arg. hon har något trix, hon får av den efter att ha tagt några steg. smarta hund. det var lite svårt att gå eftersom hon inte kunde röra armbågen, skon var lite hög. jag undrar om skon kanske är för stor? jag ska kolla upp det där lite senare.

kl.14.30 ska jag på date. jag ska cykla in till stan och frysa häcken av mig. jag funderar på om jag ska ta med kisseväskan. jag har en plan: ta med skoj till stan. trycka in henne i kattväskan när vi är framme så hon får följa med in. jag har svårt att tro att de ens går, men om jag försöker dölja att det är något levande där inne? det måste fungera. jag har så tråkigt så jag kan få göra något spännande ibland.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my bike!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback