trött!

jag har hunnit med massor idag, den här dagen vill fan aldrig ta slut!!

- jobbade 3 stackars timmar tidigt tidigt imorse.
- besiktade bilen kring 10 tiden
- cyklade till stan
- mötte upp viktoria
- chillade på stan
- cyklade hem
- körde jonatan till gymet
- jag och viktoria till storheden på cykeljakt
- köpte en cykel
- hämtade upp jonatan igen
- körde hem
- stannade på team sportia för att hitta joggingpjux till jonatan
- åkte till gammelstad
- var i gammelstad
- hälsade på sandor och morris (the big event)
- fick palt
- snokade



och nu när jag kom hem fick jag reda på att min tremänning sara är i stan. dock bara en natt (nu inatt)
imorgon hoppas jag på att jag får träffa henne och hennes riktigt söta dotter.

jag svettas i ansiktet. jag har typ bränt mig tror jag.
jag har köpt sån där dove-kräm som gör en brun (?) och en ny (äntligen) fuktkräm till facet.
jag har sminkat mig idag!! de är stort. sist jag sminkade mig var vi ut på krogen för typ två veckor sen.

jag hoppas att jag får vara ledig ihelgen. åka till stugan. hämta våra utemöbler och så viiiidaaare.
jonatan har fått något jävla sepe ryck igen. han har börjat se lite idol. med se menar jag att han snabbspolar igenom hela jävla programmet på mindre än 3min. jag påmindes precis om varför jag hatade anna b. hon låter som en karl.

jag ska sluta skriva jag. men jag ser fan i kors. jag brukar inte vara vaken såhär länge. jag är trött.  jag jag jag... MEE!!
nu ska jag fan krascha i sängen utan skoj (som har börjat mensa igen jävla hund.)
OCH en grej jag glömde. JAG MALIN OCH NELLIE TRÄFFADE SANDOR OCH MORRIS IDAG!!!
"sandor är aldrig hemma" som jag alltid säger. men nu var han fan ute. jag hade lätt panik och nästan slet med mig malin dit ner Bara för att få klappa sandor och morris! för er borttappade idioter är det två golden herrar som bor i början på lärkstigen (eller slutet beror väl på hur man ser det)

NU ÄR DET GOD NATT och grattis till er som läst
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback