up side down

jag har lärt mig något nytt om mig själv. det tar ett tag för mig att få fram en reaktion, få märka vad som egentligen har hänt. nu har jag gjort det, reagerat. jag har gjort två val, i ett skiter jag fullständigt i allt om har med det att göra. jag tänker inte ta emot mer, inte för att det någonsin har tagit. men jag tänker inte Höra. Bra tack.

det andra tänker jag inte skriva så mycket om. jag är bara... förvånad. ja, förvånad. det ska bli intressant det här. jag trodde han faktiskt hade lite stake i kroppen, men det var väl lika. (hej på dig med förresten)

ja vi har varit i jonatans och deras stuga, ja jag har tusen bilder på kameran men jag tänker inte bry mig i det just nu. hitta något annat pucko som lägger in istället för jag har ingen lust med något längre. jag ska gå och dö på soffan och dricka nyponsoppa tills jag spyr.



respect? i don´t respect you two anymore. baby goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback