vår skor? nej Mina skor. eller..?

jag har börjat få dille på vårskor nu, eller sommarskor kanske är mer passande!


gimme gimme gimme!!!!!!!!! de är inte Så dyra ändå...





önsketänkande! tiger 1299:- kan jag nog bara drömma om.


varför är fina skor så dyra? ja jag vet det finns b-ställen som har liknande. men eftersom jag är en detaljinriktad idiot så tycker jag att det syns. det är samma skillnad som att köpa en annan sort nyponsoppa!







inatt hade jag min första bevakningsgrej. det var inte riktigt som jag hade trott, bara för att arbetsuppgifterna var lite tyngre än vad jag hade fått information om. inatt ska jag köra själv på områderna och få back-up på ronderna. jag var helt lost när jag satt i baksätet och svishade runt på olika industriområden.
jag är nöjd med min insats inatt. jag var väldigt uppmärksam! lite smått stolt. men bara för att jag är så kaxig nu kommer den här natten säkert lite bli lika bra. samma sak med "jag hittar på hertsön"-snacket jag har hållit på med. det sket sig totalt när någon frågade mig vart dommargränd låg! samma med tjäder, mört osv. fråga mig istället vart rådjursgränd och harslingan är så vet jag. jag måste lära mig att hålla igen mitt dryga snack.

jonatan var inatt hos johan och drack stänkare. kul att folk roar sig om helgerna när jag är busy. repris på det ikväll då jag fick tacka nej till fyra rätters middag i nybyggda lägenheterna där vid "rosa kiosken", östra skolan ni vet. jag sparar pengar och tjänar pengar istället! det ni!!! MOHAHHAHAHA.

hur går det i skolan för mig då? jag har kommit ikapp men har fortfarande inte gjort det som ska vara gjort till på tisdag. samma sak med religionen. ärligt så vet jag inte vad fan jag ska ha gjort till religionen. men jag vet att det är ett prov som väntar bakom hörnet. religionen har jag svårt för, det känns så svamligt. som ett stort aprilskämt. vad hemsk jag är, hånar folks religioner. men jag får TRO vad jag vill och de får TRO vad de vill. glhf.

nu vill en viss J ha hjälp med tvätten. just ja! L som ska till NY ringde och berättade värsta grejen! lite trist att jag inte får skriva ut det här, men det var en riktigt bra grej :) hahaha. blir ni nyfikna nu? trodde väl det. MOHAHA.
L, S och jag är de enda som vet. tjo! kom ihåg att det var här ni läste det först


respect shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback