vår?

me like! jag tycker att snön kan hålla sig borta och värmen kan vrida upp lite. jag är less på snön, jag vill att allt ska försvinna så jag kan använda mina nya skor, all of them.

i helgen ska jag jobba, det blir ingen nykterfest med mat för min del. men jag behöver jobba. snart försvinner mina deltidsdagar och jag har iiingen aning om hur jag ska få mat i magen när de försvunnit.

jag blev tvungen att vrida dygnet och jag skrev klart mitt referat. det blev ungefär en sida, jag såg att de andra hade skrivit typ en och en halv sida... :/ + att rättstavningsprogrammet inte fungerade. dessutom är jag nervös, jag tror inte läraren kan öppna mitt dokument för att mitt word är jätte nytt. folk har gnällt om det tidigare, men jag håller tummarna.

jag ska skriva om någon man i någon båt också.  + någon konstig utredande grej. BLÄ. det är väl inte såhär fredagar ska spenderas? läxor och arbete?
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect (och jag vill fortfarande ha klänningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback