why not?




varför inte liksom? anna ringde och surrade lite med mig. hon fick mig återigen att tänka i mc banor. hade varit riktigt nice att ha ett mc-kort. förra sommaren var jag rätt nära att börja, jag var ju faktiskt till po´s och frågade mig hur det gick till och så. nu har jag fått tag i ett teoriprogram dessutom! ingen bok ännu, men anna hade köpt en bok :)
tänk så härligt, glida runt lite på sommaren och vara... :) kanske åka på en mini-semester!!! nu blev jag riktigt sugen!!



igår cyklade jag till stan och drack milkshake med mallan och marre (tänkte prova nya nicknames!)
självklart glassade vi i solen på kulturens hus trappen med hundarna. de blir mer och mer socialtränade! nu ligger de bara ner och typ sover. cute.
cyklade hem vid 16 snåret och fortsatte min cykeltur till hertsön. köpte med mig lite kyckling och åt grillat hos annafena och sistaah. även caroline och emil var på plats. sistaahs hockeypolare kom förbi en sväng också.
men jag pös, jag skulle en snabbis till villorna 200m från sistaah och annafena.
tänkte bara köra ut de till stan och sen återvända till mitt vinpimplande med de andra. men nä. jag hamnade på allstar och tog en öl där istället.

trots min alkoholblandning så mår jag hyffsat idag. pricket över i:et är bara att jag har dag 1 mens och magen känns pyton. en liten ljusstråle är att jonatan har fått ett ryck, ett rejält ryck. ett fantastiskt ryck!!
jag vaknde på morgonen, svin törstig och såg ett saftglas stå vid sängkanten.
ett gäng rosor med ett tillhörande kort " jag vill bara ha dig jag älskar dig" -typ :) det tog Inte slut där!!!
jag fick även mat. smörgåstårta!! vilket datum är det? fyller jag år idag?! hahaha.
 
bilder på grillningen kommer senare då jag har glömt min kamera på hertsön!
nu ska jag se på film och äta macka. jag ska fan i mig synda idag!! jag glömde tillägga att jonatan även köpte en liter chokladmjölk till mig! är det inte världens gulligaste kille så säg?
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Emma

Menå, ska vi byta. Du kan få min lockiga karl (Totte) så får jag din. Jag vill också!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback