ZzzZZzzZZZzzz....

jag har varit piggare. jag har också varit tröttare.
jag har träningsvärk i mina ben efter min premiärtur på min rallycykel.

om två veckor är jag i huvudstaden tillsammans med mipis! det är olikt oss att planera såhär långt i förväg, men det ska väl vara första gången för allt. torsdag till måndag ska jag vara hemifrån. gud vad jag längtar!!
dessutom har jag och jonatan planerat in att någongång till sommaren åka till mia och daniel. skattepengar är bra! eller peng är det väl i mitt fall!

nu ska jag fortsätta se enemy of the state tills jag inte orkar hålla upp ögonen längre och sen ska jag hälla ett glas kallt vatten på jonatan som har somnat i soffan. vem sa att det skulle bli enkelt?!
kom ihåg att det var här ni hörde det först




respect me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback