allstar

jag hade plan på att pinna ut på krogen tillsammans med fröken viktoria men hon fick migrän. där sprack mitt "jag-ska-gå-ut-nykter-grejs". det kändes inte lika spännande att vara nykter när det var förfest här, därför satt det jävligt nice med en iskall :)
tur i oturen så körde matte oss in så vi slapp börja med taxi, även hemresan gick i mattias anda.
vi träffade ida och drack en apgod drink! minnet sviket men strawberry... något. var som en yoghurt.

min bakfylla är mild. jag har i vanlig ordning kutat upp stup i kvarteno och druckit upp nästan all mjölk. dessutom var det riktigt varmt i sovrummet och jag fick nästan panik. uuhhh....



ikväll ska jag kanske till gammelstad och äta surströmming? only god knows.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback