augusti

några få baddagar kvar. jag har inte badat på länge nu heller :/
min rygg höll på att knäcka mig inatt. det gick verkligen inte att ligga ner än mindre att ens röra mig. jag fick lite lätt panik då jag kände att jag ville hosta.. off... det var inte roligt.
jag snodde jonatans täcke och gjorde en stor stor kudde av täcket. jag satt upp och sov, SATT! tur att det var varmt ute inatt annars hade vi frusit hjäl pga min rygg från helvetet.
jag börjar bli nådigt less på det här nu. jag rör mig som en pensionär,. som någon som är 80år om inte mer. jag fattar inte hur jag får upp fötterna när jag ska gå i trappor!!!! usch usch

vi ska sova i stugan inatt. jag har vattnat blommorna här nu också. på nerevåningen och ute. jag ska aldrig skaffa blommor!!

...och precis försökt göra framsidan rymmningssäker. total misslyckande!
både nellie och skoj rymmer! vilken tur att grannarna verkar avguda dom och leker med dom en stund innan de återvänder. haha. men nu är balkongdörren stängd och jag ska måla stolarna... sen :)
nu ska jag fortsätta se på nån serie som jag inte vet varför jag ens ser den "the cougar" eller något sånt.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect tuna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är inte positivt att grannarna leker med hundarna då dom rymmer med tanke på att Nellie och Skoj ser det som beröm. Dom rymmer och får någonting gott utav det, alltså fortsätter dom med det. Egentligen borde ni be grannarna "schasa" iväg Nellie och Skoj då dom far över dit utan eran tillåtelse. Det är samma sak om en hund har smitit från kopplet och ägarn står och ropar på hunden, som inte lyssnar utan springer mot dig istället. Hälsa aldrig på den då, ignorera eller "schasa" iväg den. För annars får hunden, som sagt, en belöning för någonting dåligt den har gjort.



För hundarna tänker mest troligt: Om vi rymmer, så får vi leka.



Haha, känner mig som en hundpsykolog med pekpinnar. Men när man väl blir medveten och ser det från hundens perspektiv så inser man hur fel man har tänkt :)

2009-08-03 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback