födelsedag

igår trotsade jag bakfyllan och åkte till viktorias födelsedagsfest. inte silvstedt utan johansson. jag körde bil och jonatan agerade öldrickare - bra team! vi körde till allstar en sväng också tittade lite på folk. jag ska fan aldrig mer dricka och gå ut på krogen! vet ni hur jävla kul det är att titta på folk?
folk tror att ingen ser, att de lever i en bubbla :) dansgolvet var roligast att titta på!! jag ska fan aldrig mer dansa :)

när vi sen skulle åka (tidigt för att jonatan jobbade) där kring 01:00 ungefär var det SJUK kö in. vi kom ju knappt ut. jag fick ta fram min "lilla röst" och säga.. "jag vill bara gå hem.. får jag inte gå hem".
de var rejält nära på att ta tag i jonatan när han "smet" ut. såg rätt roligt ut faktiskt.
utanför köade sistaah, annafena, caroline, zillas fd jobbarpolare + karl samt hansson! dålig dag att sticka hem kanske.

nu ska jag fixa färg
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback