hello my friends and enemies!

egentligen borde jag redan ligga under täcket och lyssna på min nya ljudbok (Hypnotisören av någon...)
eftersom jag ska upp 11:00 och försöka ta mig till stan. risken är stor att det blir en otrevlig resa mot stan!! men den här gången tarjag med mig skoj och fan om de sätter mig på att betala!!!!
jag tänkte titta på marknaden som tydligen kommit? hade det inte varit för fröken fjärt hade jag inte vetat något alls, som vanligt.

jag har varit i gammelstad tills nu ungefär. kollat på tv och sånt. jag hämtade upp jonatan från jobbet + hans cykel. medans jag väntade insåg jag att jag stod och rökte på min absolut sista cigg! no cash. jag får lätt panik då jag tänker på det. ville bara få det sagt. jag brukar inte vilja skriva om sånt där nikotinbajs, men en gång är ingen gång.

jag hoppas att pengarna studsar in på kontot imorgon. jag vill verkligen. annars tar jag mig inte ens till stan :/ vääldigt synd om mig just nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback