i love you man!

se den, snälla!!!

jag ligger i sängen med datorn! äntligen har min dator fått nytt liv igen!! den har saknat sin laddare och idag besökte vi tobias och overclockers. jag förstår inte hur jag pallat en statoinär dator så pass länge.

nåja, jag såg "i love you man" som jag skrev några rader upp. jag låg och höll täcket för huvudet och skämdes! det var så pinsamt så jag tordes inte titta!! sistaah och annafena kan nog skratta lite till filmen tror jag.
nu ska jag rensa på datorn lite och sen se lite play. i ärlighetensnamn så är jag faktiskt lite sömnig!




kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect love

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har redan sett den ;) ja den var bra. :)

Du, ljuskronan på bilden. Var det en sån du menade skulle passa i vårat v-rum??

2009-08-19 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback