i made it!!

min 4-dagars grej är nu genomförd och jag lever. det var Inte mitt fel att kycklingspettet var dåligt och kom upp nästan på en gång! varför ska jag alltid äta kyckling på festival? lärde jag mig Ingenting på pdol för 20 år sedan?
anyway så var det svin kul hos zilla! klassåterträff och självklart ett klassfoto. det var lite tråkigt att micke, anders, frull och jag tror det var donk som han sticka :/ jag väntar på att annafena ska skicka över bilderna. jag GLÖMDE kameran hemma. egentligen hade jag tappat bort den och hittade igen den imorse på nattduksbordet.

min cykel står kvar (förhoppningsvis) utanför zilla. jag sitter med andra ord rejält fast här.
kalla bad är en suverän grej mot baksmälla. jag lever, men jag är ändå bakis. misstänker att jag är så bakis som normala människor blir.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback