jag är svarthårig!!!

idag klippte jag mig kl.9!!!! jag var alltså i stan klockan nio på morgonen! min plan var:
- klippa mig
- gömma mig på ninas
- åka hem.
jag svansade omkring på stan i pappas mjukisbyxor och en vit t-shirt från h&m! gissa själva vilken puma som gick på stan idag! efter klippningen gjorde jag och viktoria en snabb sväng på ninas och svarade på lite teorifrågor. tillbaka mot stan och mötte marie. dumpade viktoria utanför åhléns eftersom att jag skulle färga håret. marie var snäll och hjälpte mig välja färg samt färga - taaaaaack :)
några (läs MASSOR) kronor fattigare hämtade malin (efter typ ett år) och camilla upp oss.
handlade på ica maxi, hämtade upp skoj och åkte till gammelstad.

planen idag var ju att jag skulle hämta någon slags slipmaskin från morfar och börja med bordet. men nej. pappa var i stugan och.. gud vet vad han gör där. tak igen kanske??
vi åt den goda kycklinggrytan igen (läskigt gott) och tittade på tv. marie färgade håret innan middagen på mig.
hon är duktig på att färga, det är inget fel. men jag är inte riktigt van vid färgen ännu... JAG ÄR SVARTHÅRIG! (fast om ni frågar andra som har sett så är jag bara mörkbrun) men som sagt... vi pratar inte om håret förän då lägenhetsnycklarna är i min hand.

imorgon håller jag tummarna för att vi vallfärdar till mekka. (behöver jag säga att det är ikea längre?) jag vill köpa den där lampan som jag skrivit om tidigare. eller vill, jag Ska ha den!!
jag undrar om det finns någon billig fin butik som säljer klinker där i området? mammaaaa??? :)

herrejävlar. jag ska lyssna på min ljudbok och försöka lära mig skriva ordentligare... sen :)
god natt och sov gott.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect mekka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback