LIPS igen!!!

igår cyklade jag och skoj till knöppelåsen. vilken tyngd! det var sinnesjuk motvind och det tog mig 30min att cykla!!! iofs stannade jag på konsum och stannade 2-4 ggr för att koppla skoj när vi skulle över vägar och liknande.
men 30min?? det var jäävligt tungt och på den stora planen framför studio kronan höll jag på att gå av på mitten.

jag kom iallafall fram till något kul. jag viktoria s (s som i silvstedt) och maria spelade/sjöng, vi spelade lips alltså. jag tänker inte påminna viktoria om inspelningen eftersom det är jag som hörs mest.
white chicks låten var ju klockren :) den här :




, kom igen! så tråkigt var det inte :)
nu ska jag ordna med lite.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback