lipssss

(Anna: jag ser som det ska vara.. skumt)



igår var jag sen och totalt sämst på att svara i telefonen (jag vill skriva "som vanligt", men det ska inte bli vanligt)
men jag hann trots allt köra till stan och fixa med silvstedt och maria.
jag provade faktiskt att sjunga "lips" också. jag antar att det är samma princip som singstar. jag har inte sjungit singstar sen zilla och anna bodde på bergviken tror jag? innan de ens funderade på att flytta dessutom... jag Kan inte sjunga. jag tycker grymt synd om tjejerna som tvingades att lyssna på min sång.
jag trodde verkligen att jag kunde "himlen runt hörnet" och rihannas "umbrella" utantill. ja haaalllåååå!!!!


idag har jag trängt ner mig i ett par jeans (hör och häpna) och det tog en stund.. men nu är äntligen knappen stängd.
jag är faktiskt stolt över att jag fick igen brallerna till slut!
nu borde jag börja sortera tvätten samtidigt som jag matar hundarna och går ut med dom. mulitasking is the shit. '
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my brääälls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback