nu börjar skolan

...för de som nu går i skola på olika nivåer.
jag har tagit det bananas resten av helgen och bara varit. terroriserat folk på olika sätt.
linnea har blivit lätt sönder ringd och viktorias hundvalp har fått springa av sig lite! jag och viktoria satt nyss och tittade på olika videobloggar, två ord - helt sjukt.
jag tyckte att vi kunde göra en egen i samma anda och lägga upp! tjejen hade ju till och med inbyggd webcam!
"hej idag har jag på mig ett par mjukisbrallor från teamsportia, en svart tröja från h&m samt en tröja från okänd webbutik".
med den där rösten och hela paketet.
sistaah och annafena har också sett det där.
jag har sett det för väldigt länge sen men aldrig ens orkat mig igenom ett "inlägg" föränn nu. C Y K E L inte cyckel.

jag har haft planer på att åka till gammelstad men det blev inget av det. jonatan jobbar kväll imorgon, vilket betyder att det blir film om en stund. gissar på ice age 3 om jag får dra i spakarna.

sen funderar jag på att starta en insamling. inte för hungriga, törstiga barn i något u-land. nä, jag ska starta en fond till mia. anledningen är att jag snart blir fläckvis flint om hon inte fixar en stabil mobiltelefon. alternativt att fondpengarna går till att få hem tjejen till luleå igen, eller mig till stockholm.
än så länge ska fonden bara heta "Rädda Mia".. namnet behöver lite mer arbete kanske.
insättningskonto kommer kort.

nästa måndag får vi nycklarna till våran nya lägenhet på tunastigen. jag har fortfarande inte målat stolarna (efter slipningen), kökssoffan eller köksbordet. jag har funderat vidare kring vår idé på köksbordet. iallafall jag har svårt att välja. klinker eller båtlack?? help me.
klinker betyder att vi fräser upp bordet i mitten och lägger plattor i mitten på bordet i en rad eller två. då kan man ställa pannor direkt ifrån spisen på bordet.
båtlack är bara svinigt blankt. den idéen snodde vi rakt av från våran stuggranne, fast hennes köksbord hemma.
hängde någon med där, räck upp handen!

jag har fortfarande ingen aning om hur allting ska få plats. finns nada garderober i sovrummet :/ vart ska mina skor få plats?? (ta allt med en stor nypa salt)
nä nu ska jag fundera vidare på poppisar.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback