vilken marknad!

jag hoppas ni förstår ironin med rubriken. "marknaden" var på fiskekyrkans parkering och var nästan totalt värdelös. jag ska också berätta att jag steg upp tidigt! kl.10 infann jag mig på kvantum för att lämna av jonatan och för att handla någon slags frukost. fråga mig inte varför jag köpte: grillade kycklingklubbor, phia-ost, rostbiff, två burkar tonfisk i olja, äntligen subs och en liter chokladmjölk. i rest my case!

det blev med andra ord ingen bussresa till stan eftersom jag körde jonatan till jobbet. jag hann med massa saker innan jag körde till stan. jag, viktoria och hundarna pinnade runt på stan MED JACKOR!! de som varit utanför dörren idag vet vilka idioter vi var!
sviin trött och blev tvungen att dissa viktoria när jag inte kunde hålla igen käften längre utan bara satt och gäspade.
kom hem.. tog det bananas....
åkte iväg och köpte färg samt lämnade igen hyrfilmen som vi inte ens har sett.

nu sitter jag här, fortfarande trött (trött fisk i en skål) och har ätit hemmagjord pizza!
jag vill bara lägga mig på soffan och se på stickan (linnea du vet vilken sticka! kanske inte vad som jag lagt in på den, men iallafall hur stickan ser ut)
nä nu skriver jag som ett tappat barn och ska förflytta mig illa kvickt.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback