vilket kalas!

vi cyklade in redan före kl.19:00 då de öppnade området igen. smarta som vi är hade vi bokat bord på fiskekyrkan och vi var ju först på plats och fick ett kanon bord! tomas ledin kl.21:30 var bra, och thåström kl.00:00 var också bra. nöjd fisk i en skål!
satt bara i det där tältet, vid det bordet Hela kvällen.

lyckan var gjord när det började regna på kvällen - tack. efter ett bra tag lyckades jag få lös en taxi med cykelställ. självklart regnade det inte så mycket just då.

badgrejerna är i gammelstad.
jag undrar om jag ska lägga mig i badkaret på övervåningen och lägga ner isbitar i badet. why not?!
ikväll är det drabbning igen. klassåterträff eller ännu en tidig entré på kalaset?

förresten börjar jag bli grymt lack på alla brudar. håll händerna i styr and get your own man!
mfhm, det blir nog en bra kväll ikväll ändå. jag ska halsa coca-cola och bada nu istället.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback