what 2 do??


jag har så få läsare så jag törs visa en sånhär bild utan att bli läskit nervös.

jag har äntligen fått en bilplats, MEN, jag vet inte hur jag ska göra! det är ju i ett garage och jag kan vara väldigt säker på att jag inte får inbrott i bilen. samtidigt är det en bit ifrån lägenheten.

lägenheten är inringad med en röd ring (27) och garaget är markerat med en röd prick. De fyra svarta prikarna är platsen som är absolut närmast! grenen är bara att de bara är en vanlig parkeringsplats.

vad fan ska jag göra?? slösa bort min kötid på garageplatsen eller på parkeringsplatsen? jävligt nice med garage men jävligt nice att veta att man har en plats. typ sommaren och sånt. då det Inte är snö!!

jag åker/kör ju bil varje dag!! fan vad värdelöst!



VAD SKA JAG GÖRA??



nu ska jag försöka ta mig in i duschen. kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer
Postat av: Emma

Garage! Palla stå sopa av bilen varenda jävla dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback