09.12.12

jag tänker inte skriva något om idol, jag är för arg! jag är fortfarande arg över att det var calle som fick stå i globen istället för tove.

igår var vi och åt kyckling i gammelstad. jag mår som jag förtjänar idag, lindrigt.
jag borde skutta i duschen, men jag har ingen lust eller ork. det är hockey ikväll och jag är verkligen inte på humör. jonatan jobbar dessutom lite extra och slutar jobba 19.

jag är riktigt förbannad över att jag har tappat bort pengar. jag som skulle vara smart och "spara" pengar som jag fått i födelsedagspresent är totalt väck. jag hittar inte mitt kuvert någonstanns! har jag varit för smart för mitt eget bästa och gömt det så pass bra? det är inte sant.
jag var så fruktansvärt sugen på grillad kyckling och färsk pasta så jag höll på att gå av, numera är jag bara förbannad. en fanta/cola/julmust hade också suttit bra just nu. jag börjar bli less på mjölk.

på måndag blir mini-me 19år. nu kan jag börja hålla med om att hon är gammal. jag minns ju faktiskt att jag själv varit 19år och tror ibland att jag fortfarande är 19år. snorunge!!!
på tal om snorungar så har hon dragit hem precis.

nä jag ska blanda oboy och se klart säsong 1 av ugly betty! det är nog bara 2-3 avsnitt kvar nu! men efter att ha sett entourage är bettan inte riktigt så het :) kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect me bi***es


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback