2009.12.31. v.53(?)

what´s up med vecka 53? jag blir mer snurrig än vad jag redan är!!

igår kväll städades det rätt rejält och jonatan bakade en jävla monstertårta. jag lovar att fota den, men det blir inga bilder föränn min riktiga dator är tillbaka, det tar för länge och mitt tålamod tryter (om jag använder det här racklet)

jag är rätt ny uppstigen och jag fick lite panik över att hunden måste ut. tror ni ens att den själv har stigit upp?? slö hund.
jag känner mig dock lite stressad. jag ska hinna gå med hunden, gå till bowlingen och duscha innan 19.00. ja, även att försöka ta på sig något slags face och en peruk. 

ryck ryck ryck.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback