3:e december

torsdag.. vad man ska med torsdagar till kan man nog fundera länge på. jag har vaknat för bara en liten stund sen faktiskt. jag var riktigt trött men tvingade mig själv att kolla klockan. man kan inte sova såhär länge, det går inte. jag kan inte vända dygnet när jag ska på mitt sista möte med sjukgymnasten! skööönt.

jag och sistaah var stabila och simmade igår. hon har alltid varit bättre på mig på allt vi gör och självklart simmade idioten om mig ett antal gånger :)
jag fårse om jag simmar senare idag igen. var inte så farligt att åka dit trots allt. hur som helst så ska jag åka dit imorgon efter mitt möte. är det starten på ett nytt liv eller bara ett nytt ryck?

jag har inte följt julkalandern på tv i ren protest. jag funderar på att se en gammal julkalander. typ teskedsgumman, trolltider, greveholm.. ? tips?

tjejerna ligger fortfarande i sängen och sover. jag fattar trodde att dom var i sitt esse nu och är pigga och vill ut ut ut hela tiden. men icket. snozzisar är vad dom är! skoj har väl inte ens öppnat ett öga ännu!!
nje. ska kolla vad det finns att äta före jag pinnar ut.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback