ÅÅÅÅÅÅ

igår åt nellie (jag tror inte skoj ens fick smaka) upp hela min nygräddade julskinka. jag hann inte ens skära i den!! måttligt roligt. hunden har druckit vatten som ett sepe, kissat sönder köket samt skitit som ett svin. SÅ GÅR DET!!! jag tycker inte synd om henne för fem jävla öre. bra tid att trycka i sig en skinka också! det är ju varmt och skönt ute, får fan kuta ut så fort hon ens tittar mot dörren. jag tar det säkra före det osäkra.

en annan grej är att jonatan har sagt sen den första december att "imorgon" ska vi flytta ner grejer i förrådet under huset så man kan använda det inne i lägenheten lite bättre.
nu blev jag arg, riktigt jävla förbannad och kastade ut grejer från förrådet. jag blev lite små sugen på att fixa till där inne, typ måla. jonatans polare har flyttat till en exakt likadan lägenhet några meter bort, och i det förrådet är det målat grönt. det blir nog inte grönt i mitt förråd, men jag måste fundera ut något. fräscht ska det iallafall kännas.

nu ska jag äta skav för tusende gången den här veckan(månaden)
när ska jag sluta vara så jävla förbannad?? saken blir inte bättre av att mitt visa-kort är jävligt borta just nu. jag har en stackars cigg kvar och FORTFARANDE INGEN JULSKINKA :(
kul fredagskväll va? ge mig en flaska vin eller dö.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback