bättre sent än aldrig?

nu ska jonatan få se andra filmen av stieg larsson, flickan som lekte med elden. jag tyckte inte den var speciellt bra, men smaken är som baken.

jag har fått lov att laga middagen idag. typ det enda jag klarar av att göra - kycklingpasta. denna gång med spagetti istället för den vanliga snäckliknande pastan. när jonatan var i tvättstugan smög jag ner en vitlöksklyfta ;) jag undrar om han vågar lämna mig obevakad fler gånger, mohahaha!!

mot julen ska det bli mysigt att få äta julbord och fira julen tillsammans. lite trist att han missar kalle bara :/ men jag ska försöka vara nöjd över att han är ledig från 15.15 och resten av kvällen! :)

nä, nu ska vi slå på filmen innan Någon somnar ;)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the snow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback