film film film

okej, andra kvällen i rad som det är film på schemat. men det känns som att vi inte gör något annat. det känns som att det är en massa måsten, typ någon gång helst I ÅR : stoppa ner grejer i förrådet.

kylan har äntligen(!!) nått oss nu. jag är överlycklig! det är lite mysigt att kränga på sig täckbrallorna och ge sig ut med tjejerna. jag kom på mig själv att gå längre än vad jag brukar göra. tror det beror på att det känns stökigt att ta på sig så mycket kläder och bara gå en liten stund, då är det väl lika att gå lite längre?

skoj fick ha på sig sin jacka också. hon såg inte alls ut att tycka om den här inne, men väl utomhus var det ingen skillnad på henne. hon sprang omkring som ett sepe precis som vanligt. jag önskar mig en jacka med ben till henne i julklapp.

det börjar kännas nu att man är utan bil. inte för att jag är speciellt van annars att ha den, jonatan tar den alltid till jobbet ändå. jag går ju fan överallt ändå så. ska försöka gå till gammelstad nån dag här framöver.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the cold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback