fjärde advent

fjärde advent och fyra dagar kvar till julafton, tre dagar kvar till lilla julafton.
lite julstämning har jag ändå i kroppen. vi klädde ju trots allt granen igår! självklart i gammelstad, här finns det ingen gran! jag fick med mig hem lite julgrejer också. sånt där jag hade när jag var liten! :) ljusstakar och sånt.

jag börjar bli grymt sugen på skinkan som ligger i kylen och väntar på att åka in i ugnen. jag vet inte om jag törs börja pilla i den själv? hmm. jag vill äta mina prinskorvar, skinka och potatis till middag! köttbullarna får ligga på is till på onsdag tror jag.

ska gå till kvantum snart tror jag. vi har ingen senap till skinkan.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback