luleå vs timrå (skriken från vardagsrummet)

ropen från vardagsrummet in hit till köket har aldrig slutat. medans jag har pratat med linnea på skype har hon skrattat ikapp med mig :)
"hooohooooo... NEEEEEEEEEEJ"
"VAAD.... VAD.... VAD... NEEEEEEEJ"

jag har stora problem med facebook just nu, riktigt stora! jag kommer ingenstanns. är jag ensam eller beror det på att det är högtrafik? världsproblem.
jag har börjat återhämta mig nu och funderar på att se eternal sunshine of the spotless mind. jag hade en skön dröm om det, därav suget att se filmen.
jag fick dessutom sjuka cravings inatt efter grillad kyckling och färsk pasta, vilket jag Ska tuggat i mig innan veckan är slut.

idag har jag och tjejerna grillat korv i brändön med pappa. lite trist att komma dit kring 16.00 och det är bläcksvart! ett minus att det inte var snö och att gräsmattan var mjuk :( men korven smakade bra! :) jag vill bara få hit all snö, att älven ska frysa till och sen åka ut med skidor/skridskor och grilla!

nu ska jag se hur det går i matchen, misstänker straffar!
kom ihåg att det var är ni hörde det först


respect my wishes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback