måndag 09.12.21

shiiit.. det snöar ju ute! jag var upp inatt och drack lite mjölk och uppmärksamade att det snöade. jag trodde inte att det fortfarande skulle snöa när jag jämrande kröp ur sängen idag. jag är hel nöjd, precis lika nöjd som resten av luleå.

jag har varit till min bank på örnäset, frågade inte varför jag inte åker till gammelstad istället men nu är det så. påvägen dit var det några bilar som stod stilla med varningsblinkersen på. hihi

skinkan åkte in i ugnen igår och är Inte uppäten av något slags djur. dock fick skoj smaka lite skinka bara för att nellie tröck i sig den förra skinkan. inte så bra idé kanske, hon blev dålig i magen och hade skitit inne. slutsats: ge inte skinka till hundar.

vi (läs jonatan) har fått något ryck och hängt upp lite grejer i köket! det börjar kännas ännu mer hemma än vad det gjorde tidigare. jag som redan tyckte att det kändes som hemma :) nu är det bara vardagsrummet kvar. he he he he he he he.

nu koka min rosenpotatis (ja jag trodde att matpotatis 5kg från ica nazi skulle innehålla vanlig brun potatis) och äta fiskpinnar. fuck vad gott!!! jag ska försöka hålla mig lite från julmaten så jag inte föräter mig på den! ska ju trots allt äta på onsdag och torsdag! jippikayey!
det återstår bara att se hur jag ska bestämma mig över juldagen! antingen här, tuna, eller på knöppis! :)

kom ihåg at det var här ni hörde det först


respect the snow!

Kommentarer
Postat av: mini-you

jag åt också fiskpinnar igår till middag!

2009-12-22 @ 08:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback