tour de tuna

jag borde sätta igång med storstädningen! jag borde försöka få hit resten av våra köksstolar från björx. jag borde lägga ut vaxduken redan nu + inläggningsskivan. men jag hinner. bara jag dammsuger så känns det relativt färdigt här. det blir trots allt nyårs firande på tuna :)

men det kommer bli snoor kallt att pinna ut på isen kan jag säga. jag måste börja bygga ihop en väska till skoj också. hon kommer fan frysa ihjäl annars. någon som har en värmefilt? tänkte smälla ner en sån i en större väska så hon iallafall överlever. nellie är mest troligt påväg eller redan anlänt till stugan där uppe.

ikväll ska monstertårtan bakas. paradtårta med 1kg blockchoklad och massa annat flott :) jag är grymt sugen på att göra potatismedaljonger till middag. de var så grymt gott när vi blev bjudna på det för ett tag sen!!

jävla fan. jag måste göra ett ryck. åtminstone dammsuga!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect new years eve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback