varför gör jag såhär mot mig själv?

jag fick något ryck för några dagar sedan och laddade ner "final destination", i tron om att det var samma film som jag såg för ett gäng år sedan. ni vet, folk i american pie åldern ska åka på klassresa till typ frankrike och killen får någon slags motvänd flashback och ser kraschen före det sker. MM.. ni vet.
men när jag sedan slår på filmen (efter att ha pratat ca en timme på skype med linnea och hennes kille Och jonatan ligger och sover för lääänge sen) så upptäcker jag att det inte är samma film:

1) tjejen från oth (quinn) är med
2) det är ingen jävla flygplanskrasch.


men jag sitter kvar, övertygad om att det inte är någon fara. sure. jag Vet vad jag kommer drömma om inatt.
jag är Så nära att se om min nya favoritfilm (eternal sunshine filmen) för att få lite sköna drömmar istället. men jag är ärligt talat för trött för det.

3) när jag såg filmaffishen/framsidan dvdn (om jag hade hyrt den) såg helt jävla galen ut. det gör mig ännu mer rädd. klicka på länken där uppe så kanske jag får lite sympati.

ALLTSÅ. varför i heeela helvete sätter jag mig mitt i natten och ser en skräckfilm - ensam?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback