vinden har vänt

jag ringde mia och frågade varför hon hade gömt mina pengar. jag har ju varit så jävla smart så jag har "gömt" för mig själv 300kr som jag fick i födelsedagspresent, bara för Att. bra att ha i slutet på månaden eller om kortet är trasigt. MM.. smart idé, om man inte är för smart för sitt eget bästa och gömmer skiten för bra! jag har faktiskt sökt i flera omgångar, övriga dagar utom denna.

iallafall,
jag ringde till mia och frågade henne vart de kunde vara. vi sökte (hon dirigerade och jag var en robot) men nej. tillslut gav vi upp och mia lagade mat (hemma hos sig)
när jonatan och skoj kom hem så hjälptes vi åt (för tusende gången) att söka.
självklart hittade jonatan pengarna direkt, på ett FÖRBANNAT SMART STÄLLE!! pengarna låg i ett gult kuvert nedkilat mellan frysen och en bänk = dra fram hela jävla frysen för att få fram kuvertet.

ni ska se hur det ser ut i garderoberna efter att jag dragit genom dom i jakt på storkovan.
jag ville mest hitta pengarna för att patetiskt nog ville jag verkligen ha en flaska rött. men det är en dag imorgon också. ska ta en tur till storheden (utan ryggsäck :() och kolla lite (BOBO)

__________________________________________________

jag måste tillägga om hur hundhelvetet mår. hon mår suveränt. skiter minst 3ggr när man är ute istället för minst en miljon. däremot var nog väääldigt väääldigt nära att åka ut GENOM fönstret när hon sket inne. jag tänker inte dricka choklad milkshake på vääääldgt väääldigt länge. got the picutre? ;)
om inte jag kan dricka det, ska ingen dricka det!!!! MOHAHHAH

jag nöter ugly betty rejält nu, vill bara att det ska ta sluuuut. fan vad jag vill slå bruden i bakskallen!! jag börjar dock få lite panik över vad jag ska se sen, samma visa varje gång.
weeds kanske? tredje säsongen av 24 bara för att ha sett det. criminal minds kanske, men inte alla. pallade inte ens csi. bara ncis som jag orkar nöta, allt annat kan fara och flyga.

nä, ut med hundhelvetet snabbt nu. hör hur hon reser sig upp ur den trasiga, äcklig bia-bädden. (som jag btw måste köpa en ny till löning, byebye money)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback