new plans

jag kämpade med att försöka sova så länge det bara gick. men jag har varit vaken stund nu faktiskt. sitter och googlar om att byta fackföreing. känns som att jag lika kan byta eftersom jag säkert inte komma arbeta mer på ssab? jag menar, jag har ju fått behovsanställningen på g4s och med lite tur får jag kanske en annan anställning hos dom? :)

jag inbillade mig själv att ryggen skulle ta det lugnt när jag hade åkt så "mycket" skidor igår. men icket. jag ska inte åka idag, jag ska gå hade jag tänkt. blev lite peppad av johannas snack om "det nya livet" så jag får väl också göra ett tappert försök. planen just nu : gå in till stan och prata med mitt ev. nya fack.
men först en biltur!! ;) secret! hihihihi.


nää. här kan jag inte sitta och gäspa. upp och vääääg!!!! -->
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer
Postat av: Anna

byta? Är du dum? Jag hade fan varit glad om jag varit med i Metall, du har ju fan gratis sjukvård o medicin o 60% hos tandläkaren, dom andra har ju INGENTING. Tänk efter först..

2009-01-14 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback