Bilder och 2008

jag har fått fingrarna ur röven och har lagt in lite bilder från mobiletelefonen i datorn! en stor guld stjärna till mig.

Vi startar :


här har vi skoj! ... skojs hår som blev bortryckt.


såhär såg det ut när jag och linnea ryckte bort skojs päls.




här har vi jonatans brorsdotter selma som klär julgranen på dundervägen.




en lite bättre bild på selma, men bara lite :) barnet är alltid glad!!




hopp till nyårsfesten, även den på björx och lävägen det här året igen.
Maria, Vicky, Carro och en halv Björn i rutig sak där.




sussie och peters tjej.




Jontis och jag en liten stund innan tolvslaget.





Jag avslutar mina bilder med att visa en liten filmsnutt från nyårsfirandet inne i stan. ni behöver inte bry er om att jonatan efter ca 1min säger något om att det är "grand finale", för de är inte rätt. hittade även en till film, men jag vill inte lägga ut dom. iallafall inte här, och via youtube.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback