allsång på skansen!



a camp, marlena ernman, johan palm OCH LISA EKDAHL!
vi kom till skansen lite väl för sent. jag ville vara där typ senast 4-5, men vi kom dit kring... tjugo i åtta :)
trots våran sena ankomst fick vi ändå se nån glimt av scenen. 
det finns en film också.

lyckliga dårar efter skansen. btw viktoria så är det min nya klänning som jag skickade mönstret på! den är betyligt finare när man står upp. den blir lite.. störd.

efter skansen körde daniel (designated driver) oss till söder, medborgarplatsen. tog en hampis efter götgatan (äntligen) och två öl på 54. det var som närmst, bara över vägen :) fötterna mådde ju sitt efter skansen.



med den där bilden säger jag hejdå
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect skansen

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ni ser ju ut å ha de fint på eran resa genom Sverige.. När ska ni komma till mig å hälsa på ?? haha..

Det ser ut som om du måste färga uväxten igen.. hehe.. Jag behöver fan inte färga mitt hår ännu, de har blekts som fan, så de syns inte min utväxt.. =)

Ha de bra och ta hand om Zita ordentligt när ni ska det..

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback