äruu gaay??

igår var vi på stockholm live. den som är på grönan inte det som tv-sänds. det var riktigt kul trots att vi kom försent och missade introt och fick sitta i trappen första halvlek.
en öl på grönan och sen mot libra. libra är en gayklubb som ligger i slussen vid någon gul gång.
hade inte min kropp sagt nej och jag varit mer på sånt humör hade det säkert varit en kanon grej.

imorgon åker vi mot dalarna igen. två dagar i ruptjärn innan vi åker till sundsvall. jag hoppas det blir bra väder. jag känner mig sjukt blek nu när det röda har försvunnit. jag har nästan slutat flagna också.

känns inte riktigt lika kul att skriva utan att visa bilder. men jag får inte in bilderna från mobiltelefonen i den här datorn. tyvärr.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect den städade porrisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback