bara en enda soffa kvar!!



den där! och det var ju den dyrare av dom. plus att den inte var i luleå. vart ska jag förvara den om jag köper den? vart ska jag måla den om jag köper den? ja, den ser helvit ut på bilden men den är inte målad på sidorna. så det blir ju ett projekt där också. men det hade varit mysigt att måla den någon fin sommarkväll.
någon som känner sig manad att förvara en fin kökssoffa till den 1a september?







vilka problem va?
ett annat problem är att jag börjar sakna nellie - på riktigt. skoj har blivit van vid att vara ensam vovve nu så jag tycker det är dags att nellie kommer hem. nog för att det bara är 5-6dagar kvar nu.

imorgon (idag måndag) börjar jonatan att jobba igen. vad ensamt det kommer vara. jag får se till att få med mig mamma nu snart. hälsa på kisse i kalix :) har lovat henne att vi kan åka förbi mekka (ikea) också, haha.
jag hoppas det blir bra väder imorgon och om viktoria måste jobba så hoppas jag hon får jobba på udden. ska kolla så att hon sköter sig där :) haha.
vilken jäävla otur att min cykelnyckel är helt väck och jag måste ta bilen. SLÖÖ nej bekväm.
nu måste jag sluta. jag skriver som en 10åring.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the kids

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback