:)

efter fem snåret åkte jag och hämtade upp viktoria. jag skulle promt bada igår! min andra fd. granne isabella joinade senare tillsammans med sina tre jyckar. skoj var himla poppis bland tre karlar! speciellt när både zita och nellie löper och luktar av sig på skoj.
vad bra att inte smilla bryr sig som sånt. jag träffade henna på björx igår kväll vid halv nio. jag har hunnit med mycket igår.

nu har jag fått lite pengar iallafall. precis så jag klarar att pröjsa lulekalasetbiljetten. jag tänkte pinna på stan och äta lunch med ida och dennis. jag får se om det löser sig.
nu ska jag göra mig lite färdig och åka till kronan en snabbis. tänkte söka upp en kökssoffa. jag tänker fan inte ge mig. jag har förlorat slaget men vägrar förlora kriget.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback