HA! ...sen är jag JÄVLIGT less!!!!!!

klockan är ungefär vad den var igår när jag vaknde.
och då har jag ändå hunnit med liiite mer än sist ;)
jag har hunnit:
- äta frukost (en smörgås)
- bytt om till bikini och färgglad klännings-pryl
(väntade lite på anna)
- åkt till gültzaudden och lyssnat på livemusik. hälsade på viktoria alltså.
( väntade lite till)
- åkte till stan och väntade utanför hardwear med skoj medans jonatan var och tittade.
- åkte hem.

spännande.

mindre spännande är att jag går in på min internetbank typ.. 2-3ggr per dag bara för att se om några slags pengar har vågat ta sig dit. men Nej. 2kr och 4st mynt är det jag lever på just nu. riktigt,riktigt less. när i helvete får man cash???? NÄÄR??
åh så less. riktigt less.

ännu en jävligt schysst grej: nellie löper. det är inte lite heller. det är nog med att zita löper och jag nästan höll på att döda henne tidigare. (haha det låter tusen ggr värre än vad det är, but i have a bad temper!!!!!!!) missade bara att hon gick ut.
nu väntar jag på.. mat tror jag. oväntat nog. ingen aning om vad som ska ätas. men jag ska till annas stuga sen iallafall. (därav väntade på anna-grejen) jag ska slå lite på jonatan för att få ut lite ilska.
AAAGGHH!!!! kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect MEEE!!! ge mig pengar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback