hot little potato

igår skulle jag ta tag i alla förbannade bilder som är på kameran och mobiltelefonen.
till min stora överaskning fungerade det trådlösa tangentbordet och jag skulle precis döpa den första mappen på datorn innan jag skulle börja kopiera.... DÅ lägger det av. precis då. jag hann inte ens skriva en förbannad bokstav.
arg som ett bi satt jag och gapade efter jonatan som satt i köket på nere våningen. struntade totalt i att det var mer folk i huset. aaagghh!!!!

idag skulle jag bada. jonatan slutar 14:00 och jag skulle dra han i örat till ett bra badställe. men jaha.
jag orkade inte ens gå ur sängen för att kolla vädret. vad gör man då?  jo "hej mini-me, vad är det för väder?" .
SÅ det är inte jag som är sämst. det verkar helt enkelt inte bli något för mig.

nästa vecka har jag big plans på byske. bara över dagen kanske! annis verkade på iallafall.
blää jag har fortfarande ingen lust att skriva något.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect me

Kommentarer
Postat av: Renée

Snygg blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback